Subject: FW: Uue-Alu korrastamisprojekti kooskõlastamine
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 16:25:40 +0300

Edastan registreerimiseks Rein Kallasele.

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Monday, April 14, 2025 4:04 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Uue-Alu korrastamisprojekti kooskõlastamine

Tere!

Manusest leiate Pärnumaal Alu külas asuva Uue-Alu kruusakarjääri
korrastamisprojektiga seotud kooskõlastustaotluse.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.